Pogosta vprašanja

Vprašanja o enkratnem naročilu

Kako plačam in uredim dostavo?

Ko ste svojo košarico napolnili z vsemi željenimi izdelki, kliknite na znak nakupovalnega vozička v zgornjem desnem kotu. Če bi radi pregledali vse svoje izdelke, kaj odstranili ali prilagodili količine, kliknite gumb “Prikaži košarico”. V kolikor ste z naročilom zadovoljni in bi radi zaključili nakup, kliknite “Na blagajno”. Na blagajni izpolnite vse potrebne kontaktne podatke, izberite način plačila, dostavni dan in časovno okno dostave.

Kako poteka plačilo na TRR?

Če ste košarico napolnili le z izdelki, ki so označeni z “enkratni nakup”, potem lahko plačate z nakazilom na naš TRR. To naredite tako, da ob izbiri plačila izberete “Nakazilo Na TRR”, vnesete vse ostale podatke in kliknete gumb “Kupite sedaj”. V naslednjem koraku se vam bodo prikazali vsi podatki potrebni za plačilo. Ne pozabite pod referenco vpisati številke svojega naročila. Ko boste zaključili s plačilom, vas prosimo le, da nam posredujete potrdilo o plačilu na info@zdravadostava.si . Naročilo bo dostavljeno takoj, ko prejmemo potrdilo o plačilu.



Kako sestavim svojo enkratno dostavo?

Postopek je preprost. V trgovino vstopite s klikom na gumb “trgovina”  v zgornjem meniju. Ta vas ponese na izbiro kategorij izdelkov. Tam izberete željeno kategorijo in v kategoriji željeni izdelek. Na strani izdelka izberete “enkratno naročilo”, željeno količino in kliknete na gumb “dodaj v košarico”. To pomeni, da ste sedaj izdelek dodali v svojo košarico, o čemer vas obvesti tudi okence v zgornjem desnem kotu. Potem se vrnite nazaj v trgovino in ponovite vajo z naslednjim izdelkom. Minimalno naročilo je 15 eur, dostava je brezplačna pri nakupu nad 30 eur (drugače pa stane le 2 eur).

S čim vse lahko plačam?

Enkratni nakup lahko plačate s plačilno kartico Mastercard, Paypal-om ali plačilom na TRR. Ponavljajoče se nakupe (subscribtion) pa lahko trenutno plačate smo z Mastercardom.

Kolikšna je minimalna cena mojega naročila?

Minimalna cena naročila je 15 eur.

Vprašanja o ponavljajočem se naročilu/ naročnini/ sistemu “subscribtion” vračila in naročanje

Kako sestavim svojo ponavljajočo dostavo?

Isto kot enkratno dostavo (glej vprašanje “Kako sestavim svojo enkratno dostavo?”), samo, da na strani produkta namesto “samo tokrat”, izberete “vsak teden” ali “vsak mesec”. Z klikom na ikono nakupovalnega vozička v zgornjem desnem kotu lahko kadarkoli pregledate vsebino, količino in skupno vrednost dostave.

Kako spremenim dostavni dan svoje naslednje dostave?

V zgornjem meniju kliknete na gumb “Profil”. Odpre se vam meni, na katerem izberete “Naročnine”. Na seznamu naročnin izberete naročnino, ki jo želite prekiniti, tako da kliknete na gumb “Več informacij”. Odprejo se vam vsi podatki vaše naročnine. V koloni “Nastavitve” izberite “Spremeni dostavni dan”. Odpre se vam stran, kjer lahko izbirate med možnimi dostavnimi dnevi. Dostavni dnevi so omejeni na aktualne dostavne dni za vašo lokacijo in ne morejo biti od dneva plačila oddaljeni več kot en teden za tedenske naročnine in dva tedna za mesečne naročnine. Na isti strani si lahko nastavite tudi vaše dostavne dni oz., dneve ki vam najbolj odgovarjajo.

Kako nastavim dostavni dan naročnine, ki mi najbolj odgovarja?

Dostavni dan naročnine vam bo avtomatično dodeljen in to bo po plačilu prvi aktualni dostavni dan na vašo lokacijo. Aktualne dostavne dni za vašo lokacijo lahko pogledate tukaj. Lahko pa ga tudi izberete v svojem profilu. To naredite tako, da priklikate do Profil>Naročnine>Številka naročnine>Spremeni dostavni dan. Tam lahko na seznamu “Vaših dostavnih dni” odkljukate tisti dan, ki vam najbolj odgovarja. Tako vam bodo avtomatično dodeljeni le dnevi, ki vam najbolj ustrezajo.

Kako plačujem svojo naročnino?

Trenutno je možno le plačilo z Mastercardom. To izvedete tako, da vpišete podatke kartice in plačate svoje prvo naročilo. Plačilo naslednje dostave je avtomatično, saj podatke shrani sistem Mastercard. Naročinino lahko kadarkoli prekinete v svojem profilu.

Kako prekinem svojo naročnino?

Naročinino lahko kadarkoli prekinete v svojem profilu. V zgornjem meniju kliknete na gumb “Profil” odpre se vam meni, na katerem izberete “Naročnine”. Na seznamu naročnin izberete naročnino, ki jo želite prekiniti, tako da kliknete na gumb “Več informacij”. Odprejo se vam vsi podatki vaše naročnine. Naročnino prekinete s klikom na gumb “Prekini”.

Kdaj lahko pričakujem dostavo svoje naročnine?

Datum prve dostave izberete preden oddate prvo naročilo. Možni dnevi dostave so odvisni od tega, kam dostavljamo. Aktualne dostavne dni na vašo lokacijo lahko pogledate tukaj. Vse naslednje dostave pa boste prejeli na prvi aktualen dostavni dan po dnevu plačila. Torej, v primeru, da živite v Ljubljani, so vaši aktualni dostavni dnevi ponedeljek, sreda, petek in sobota. Naročnino za tedensko dostavo plačate v nedeljo in si prvo dostavo naročite za sredo. Naslednja dostava bo prav tako plačana v nedeljo, a bo dostava pri vas že v ponedeljek (prvi aktualni dostavni dan po plačilu). Dostavni dan se namreč navezuje na vaš dan plačila, ta pa je v tem primeru en teden od vašega prvega naročila. Če želite, da je vaša dostava ob sredah (ali katerikoli drugi aktualni dostavni dan), lahko to nastavite v nastavitvah v zavihku “Profil”.  

Vprašanja o dostavi

Ali dostavljate v mojo okolico?

Dostavljamo sami in ne uporabljamo zunanjih ponudnikov, zato se naš dostavni krog počasi (ampak vztrajno) širi. Dostavljamo na naslednje poštne številke:

 1000, 1001, 1210, 1211, 1231, 1260, 1261, 1360, 1351, 1358, 1357,1356, 1291,1354,1352,1353,1292, 1230, 1241(najnovejša postojanka)

Za naročila v vrednosti nad 100 eur vas po predhodnem dogovoru obiščemo tudi kje drugje. Vaše povpraševanje pošljite na mail info@zdravadostava.si. Potrudili se bomo, da najdemo skupno rešitev, kako vam dostaviti naše sveže, ekološko sadje in zelenjavo. 

Kakšna je cena dostave?

Dostava je brezplačna pri nakupu nad 30 eur. Drugače pa stane le 2 eur.

Katere dneve dostavljate?

Trenutni razpored lahko najdete tukaj.

Kje lahko prevzamem svojo dostavo?

Svojo dostavo lahko sami prevzamete na naši kmetiji, na naslovu: Cesta Urške Zatlerjeve 1, 1000 Ljubljana. Za osebni prevzem ni minimalnega naročila, niti cene priprave naročila. Cene pridelkov/izdelkov na internetu in v trgovini so iste.

Ali lahko dostavite tudi v mojo pisarno?

Seveda lahko. Brez problema se lahko pridružiš našim eko kolektivom – piši na kajetan@zdravadostava.si (sadni konzultant in specialist za eko pisarne).

Vprašanja o oddanem naročilu

Kaj če mojega izdelka na dan dostave ne bo na zalogi?

Zaradi zagotavljanja kakovosti, svežine, spremenljivosti povpraševanja in ponudbe ekološkega sadja in zelenjave, se kaj hitro lahko zgodi, da določenega artikla nimamo na zalogi. Najlaže se manku v svoji dostavi izognete tako, da v komentar napišete štiri alternative, ki bi jih želeli v zameno za manjkajoče pridelke. Lahko napišete tudi, da bi v primeru odstopanja zalog želel več že naročenega. V takšnem primeru bomo vašo dostavo dopolnili z že naročenimi pridelki. Vedno pa lahko izberete tudi vračilo denarja, ki ti ga takoj povrnemo na medij plačila.

Mislim da mi v dostavi nekaj manjka…

Možno. Včasih se tudi kaj zaplete ali pa pridelki niso ustrezne kakovosti za dostavo. Nadaljuj

Ali lahko k svojemu oddanemu naročilu kaj dodam?

Če ste se tega spomnili pravočasno in vaša dostava še ni v fazi priprave, jo z veseljem dopolnimo. Svoje želje nam zaupajte na mail info@zdravadostava.si. Znesek dodanih pridelkov, na podlagi izstavljenega računa, poravnate z nakazilom na TRR, pošljete potrdilo in že se lahko veselite svoje (dopolnjene) dostave.

Pridelki so prispeli poškodovani, nagniti ali pa mi kako drugače niso všeč…

Če se to zgodi, prosim pišite na info@zdravadostava.si. Od nas lahko pričakujete kvalitetne pridelke na višku svežine. Prosimo, da nas o morebitnih napakah obveščate, saj bomo le le tako postali to, kar želimo.

Glede naših pridelkov

Kako vem da so izdelki res ekološki?

Sodelujemo le z EKO certificiranimi kmetijami, ki vsako leto obnovijo svoj certifikat. Tudi sami imamo SI-EKO-001 certifikat, ki ga lahko najdete tukaj. Več o ekološki pridelavi si lahko preberete tukaj.

Ali so vsi ponujeni izdelki ekološkega izvora?

Tako je. Naša ponudba je izključno ekološka. V gajbici, v kateri se konvencionalni pridelek dotika ekološkega, se zaradi navzkrižne kontaminacije ta ne more ponašati z EKO znakom.

Iz kje prihajajo pridelki v moji dostavi?

Kar lahko, pridelamo sami na kmetiji Avšič. Veliko sodelujemo tudi z drugimi ekološkimi kmetijami po Sloveniji. Ker pa zaradi podnebnih razmer ni mogoče zagotoviti vse leto dovolj široke ponudbe le domačih pridelkov, nekatere tudi uvažamo. Poreklo pridelka je vedno razvidno na njegovi strani. Tudi vsi uvoženi pridelki pa se seveda ponašajo z EKO certifikatom.

Glede naše embalaže

Nočem, da moji izdelki pridejo zaviti v plastiki!

In prav je tako! V naši dostavi ne boste našli niti grama plastike. Vaši izdelki bodo prišli v lesenem zabojčku, kartonasti škatli ali papirnatih vrečkah, ki ohranjajo svežino. Našo embalažo lahko brez težav ponovno uporabimo, zato jo nikar ne zavrzite!

Ali lahko leseno gajbico vrnem?

Zelo bomo veseli vsake gajbice, ki bo našla svojo pot nazaj do nas. Najbolje bo, da nam jo vrnete ob predaji naslednje dostave.

Nismo odgovorili na vaše vprašanje? Piši nam na info@zdravadostava.si